Do you believe in magic

Hejhej
 
Ledig idag. Har pluggat nonstop (känns d som iaf) 9-17.30. Är heeeeeeeelt död, mest i ögonen eftersom jag har stirrat på skärmen så pass länge. Inte bra.. men bra för plugget. Dels har jag gjort en del på grupparbete 1 med emma, dels grupparbete 2 med 4 andra, dels individuella till sem 6 i övermorgon. Har typ hundra saker till att göra men nu räcker det för idag.
 
Har precis bakat kladdkakemuffins för andra gången i denna lägenhet, förra fick jag slänga alla för dom blev brända och torra. Nu är dom väl helt degiga tänker jag, men skitsamma. Är inte sugen egentligen men det var det enda jag kunde baka med dom ingredienser jag hade.
 
NU kom jag på den stora dystra nyheten jag egentligen skulle berätta: vi har fått klassindelningen till nya klasserna A och B istället för a, b, c. Det gick ju som väntat, Cassie och Emma kom i A och jag i B. Såklart. Varför ska man ha tur med sånt? Men men. Får överleva 2,5 år då. Tackar. *mycketmerargochbitteränvadjaglåter*
 
Sist.....

Kommentarer
Postat av: P

Du kan väl byta klass?

2012-11-20 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0