Fredag

Plingeliplong i lilla butikeeen
 
Åkte hem med Cassie igår efter seminariet som gick bra.
Idag har jag vart i stan typ 6 timmar, är heeelt hjärndöd (FULLT med folk denna lönedag,,) men fick tag på 2 tröjor, ett mobilskal, en söt glittrig necessär och en jul"stjärna" till örebro. OCH så tog jag en tur till SU campusbokhandeln för att kolla läget med mina små älsklingsböcker, som TYDLIGEN hade blivit sålda, hej 500lappen till Jenny! Passade alldeles utmärkt. Att byta 500 lappen mot 2 obligatorisk-litteratur-böcker som jag behövde tackade jag prompt nej till. Heh.
 
Nu ska jag äta snabbmiddag och fixa mig, sen ska jag dra med Nille till Kalle där gänget väntar och typ umgås lite. Blir inte så sent för min del då jag jobbar imorn som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0