Onsdag

Hallå
 
Heeelt slut nu. Ledig idag men har pluggat 12-18 ungefär, dels med en norsk bok som är superjobbig att läsa, dels rättsfall, dels grupparbete. Imorn är det seminarium 6, sen vid 16 tar jag och Cassie tåget hem igen! Stannar dock bara till söndag..
 
Igår va vi och tränade också, mitt första Zumba-pass. Antar att det är olika från ledare till ledare men jag tyckte inte alls det var så kul som jag trodde. Det var jättesvåra (snabba) steg med salsainslag, inget för mig. Tycker mycket mer om "riktig" träning (enligt mig då..hehe) med styrka och sånt. Så nästa gång ska vi på Cardiobox! Boxningspass ungefär med inslag av styrka. Låter mer i min smak
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0