So I twist and turn

Hejsan hejsan
 
Då var den helgen över. I fredags var jag hos Kalle med gänget och drack lite vin (för min del då.., dom andra drack öl och gick ut sen). Drog mig hemåt vid 00 tiden. Jobb dan efter som vanligt som ännu en gång gick ovanligt bra! Alla är så trevliga, både kollegor och kunder.. Här kommer jag verkligen stanna länge länge. Känns kul. Längtar till nästa arbetspass.
 
Idag har jag haft skola 12 och tjugo minuter framåt. Sen hämtade vi ut tentan. Sen åkte jag och Cassie och handlade upp hela CSNbidraget (nästan...) på ICA. Glöggen fick vi för 9,90 iallafall eftersom vi kom över 300krs sträcket!
 
Nu sitter jag med en jobbig värk i hela underkäken (känns som tandställning) pga mina underbara visdomständer och är mätt och belåten efter en god middag bestående av makaronsnäckor (nån ny grej?), pastasås med vitlökssmak och köttbullar. Blir en fin matlåda imorn.
 
Hehe julshoppingen för 1 år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0