Ditt j**la ****

Jag är SÅ arg just nu. Och besviken. Den här personen har gjort något riktigt elakt mot mig, en av mina närmsta vänner och en annan tjej. Jag gick igenom alla stegen. Förnekelse, chock, förtvivlan, chock och nu hämndkänslor. Inom loppet av... 4 timmar. Har snackat med Kaijser, Sofie, Jenny, Emma. Ni är verkligen bäst. Sånt stöd. Såna bra ord. Tackar för att jag har er i mitt liv.
Den här idioten. Har sabbat så mycket. Det är väl EGENTLIGEN ingen stor grej (allt är relativt?). Men om man nu ser det ur mitt perspektiv. Personen i fråga har lekt, spelat spel, och personen lever i förnekelse och söker bekräftelse. Utnyttjar psykiskt. Fyfan. En av oss 3 vet inte om det än, och det måste berättas. Personen ska inte få skada mera. Det här är riktigt psykiskt sjukt, det är inte normalt att kunna leka med andras känslor såhär utan att känna skuld. Tur att jag fick reda på det såhär tidigt säger jag bara. Nu har jag en idiot mindre i mitt liv. Du var inte ens värd att jag skänkte en tanke åt dig. Kommer aldrig mer tilltala dig. Du är död för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0