IKEA & Marieberg

Crappiga bilder men orkade inte ta hightech bilder (hur jag nu skulle göra det eftersom jag bara har min iphone här) men bättre än inget! Det här fick följa med mig hem i måndags:
 
(^ Lila badrumsmatta och en söt liten 70-talsinspirerad handduk..eller nåt)
(^Vanliga vinglas och en fräsch växt)

(^Påslakan, pås"knipsare?", 2 mörklila tallrikar, rullen är en sån grej man klipper av och lägger i botten i en låda i köket t.ex. för att inte förstöra underlaget)
(^En liten hängar-grej att lägga saker i)
(^Ser brunt ut.. men det är mörklila påslakan! Och typ världens lenaste mysigaste. Sover sååå gott. den lila kudden är även ny, hade bara 1 innan)

(^Vit väckarklocka)
(^Doftljus)

(^Torrshampo och värmeskydd som även plattar till ordentligt när man plattar håret, båda luktar såå gott)
(^Blev verkligen ingen bra bild men.. det är ett par supersöta små kristallörhängen som jag ska ha till vardags)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0