Löning + CSN

Jaha då var det löningstider. Man mår liksom lite extra bra då eller hur? Alla människor får den där glimten i ögat. Skojar lite; "nu är man rik igen".
Själv har jag betat av alla mina fina räkningar. TV:n är numera min ägodel eftersom jag har betalt, känns bra. Sen hyran, lånepengar till mamma, mobilräkning, studielitteratur. Då blir det ju inte så värst mycket kvar nej, men en liten summa har jag allt att spendera.
 
Ett iphoneskal skulle sitta på sin plats (köper man VAR?), och en mysig mössa nu när det börjar bli minusgrader ute. Linsvätska x2. Sen har jag lite rabatter på Åhléns, på väskor bl.a. 20% på valfri väska (dom har väl ett liitet urval av märkesväskor va? Tänker typ Ceannis är ju en gammal favorit). Och en väska behöver jag..
2 snygga (och dyra?..)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0