Söndag

Godmorgon
 
Ångestsöndag i vanlig ordning. Känns superkonstigt att klockan är halv 10, när den egentligen är halv 11 och man går ju fortfarande på sommartid. Men skönt att ha en timme mer.
Igår jobbade jag 10-15, gick ännu en gång ovanligt bra. Vi har en ny på jobbet och jag älskar ju att lära ut (eftersom jag tycker jag är den mest pedagogiska läraren som finns hehe..), så det var riktigt kul.
 
På kvällen drog jag till Teddy med Jimmy och Nille, förade lite och lyssnade på bra musik. Sen tog vi en taxi till Spitfire som alla senaste helger. Mötte folk, mest gamla klasskompisar!, där. Min älskling Sofie kom dit med fina Anna. Sen drog vi vidare till Harrys men va inte där så länge, då var klockan runt 3 sommartid och jag började få fruktansvärt ont i fötterna så jag matchade tåg/buss och kom hem rätt smidigt snabbt.
 
Jag och min fina i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0