Whos side am I on, whose side am I?

Godmorgon!
 
Vilken natt. Först jobb som gick superbra, älskar hur alla är på så bra humör på jobbet. Trivs så himla bra där. Sen hem, fixa mig och äta en goood middag bestående av oxfilé, bakad potatis och tzatziki. Sen drog jag och Nille och mötte upp Jimmy, Jonte, Albin, Teddy, Vinnie och Matte på Biljardpalatset. Va där ett tag sen åkte vi till Spitfire där vi spårade loss resten av kvällen. Mötte en del polare också. Gaaalet rolig kväll. Så taggat på det där stället. Vi stannade till stängning, köpte med oss lite mat från donken och kom hem vid 5.
 
Nu ska jag hålla mig i sängen större delen av dagen och kolla serier, får se vad man gör ikväll. Imorn blir det Örebro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0