De vet du

 
Heeeej
 
Skola 9-12 idag, med grupp-arbetet. Gick superbra och vi blev klara (seminarium på torsdag). Nu är det bara halva individuella kvar då.. men jag gör nog det mesta imorn.
 
Lön idag. Kollade nyss kontot. Gryyyymt nöjd! Mycket bättre än vad jag trodde, jobbade inte så mycket förra månaden och väntade mig typ 2-3 tusen max.
Lista på vad jag behöver (får prioritera lite och ta lite nu och lite senare, självklart inte allt på en gång):
 
> Höstjacka (NU)
> Kudde (hehe har bara 1 kudde här i Örebro, håller inte)
> Värmeskyddsspray till håret
> Breaking Dawn dvd pt 1
> Höst/vinterkläder
> Träningskläder
> Örhängen, ringar, armband
> Linsundersökning
> Frissan
> En matta
 + Till sparkontot (körkortsbuffert..?)

De här jackorna har jag kollat in än så länge. Vill inte ha för tjock eftersom jag har en dunjacka från Boomerang men min skinnjacka är alldeles för kall nu!
 
Ganska snygga. 1a bilden från H&M och de övriga från Vero Moda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0