First day at school HT-12

Hejhej
 
Skola 9-12, men stannade till typ 13.30 för att köpa böcker (7 st på campusbokhandeln = 1250 spänn. AHH ICKE studentvänligt :S) och skriva ut lite grejer. Kul att träffa klassen, en ny tjej har vi också. Sen kom jag hem, åt lunch, ringde och pratade med Sofie en timme om viktiga saker och ringde supporten angående mitt internet (som utlovades ska vara fixat inom några dagar, why do I have a slight feeling of scepticism..)
 
Sen vart jag helt slut. Har inte gjort något vettigt alls. Redan 18.30??
Imorn är jag ledig, så då ska jag in till "stan" och kolla runt lite. Efter tvättställ bland annat.

I vintras

Kommentarer
Postat av: P

Du menar väl torkställning?

2012-09-04 @ 08:39:09
Postat av: Jenny

Jaja!

2012-09-07 @ 22:41:27
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0