I'm fascinated by that gangster shit

Heej!
 
Nu är jag i Örebro. Känns så jäkla skumt, va inte jag nyss här??? Men nu i min EGNA lägenhet. Alltså känslan är bättre än jag trodde, trodde jag skulle få lite småpanik (kanske kommer iofs) men idag har jag haft fullt upp. Tog tåget 11-13, åkte hem, slängde upp lite grejer, åt en macka och drog till willys och megahandlade för tusenlappen. Har dock lite mer som ska köpas. Tur att man får studiecashen imorn dåå. Sen kom snälla Nawal med sin bil och skjutsade hem mig.
 
Nu har jag ätit middag och ska fortsätta fixa och packa upp. Lyssnar på mina nya högtalare just nu, gryyyymma! Sen funkar inte internet egentligen men kör på mobilens internet. Ska ringa supporten och fixa det imorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0