Jag vet inget om dig men jag är fast inatt

yeeehhoooo hejhopp
 
 
Här pågår eller pågick kanske man ska säga storstädning dvs torkning av samtliga ytor, dammsugning och torkande av golv. Nu är det skinande rent och jag är nöjd såhär.
Somnade snabbt och "tidigt" igår för jag var så fruktansvärt död efter en heldag på stan, plus att jag hade typ träningsvärk i benen/vaderna hehe.
Nu ska jag faktiskt ge mig på att baka cupcakes, aldrig gjort förut. Tänkte bjuda Annie imorn när hon kommer hit på morgonen och då ska jag även bjuda på amerikanska pannkakor innan vi drar iväg till Marieberg Galleria och IKEA. Sjukt kul d ska bli!
 
Gårdagens lunch, suuupergott på cafét Bara Vara som förövrigt är typ Örebros bästa café. Orkade inte pröva deras onyttigheter men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är ju för rar! :D

2012-09-30 @ 18:32:36
Postat av: Jenny

haha ja visst är jag.En riktig svärmorsdröm va

2012-09-30 @ 19:40:47
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0