Kommande veckor

Hej!
 
Måndag, men faktiskt lite skönt med en ny vecka. Har aldrig känt att jag varit så positiv en måndag, men det jag pluggar gillar jag ju och därför är lektionerna inte så jobbiga som i gymnasiet t.ex. Idag var det föreläsning 10-15.
 
Nu har jag precis snackat med jobbet, och det blir ett pass på lördag, möjligtvis fredag. Sen måste jag åka hem nästa helg igen, hade alldeles glömt bort det, men bolaget ska ha någon slags stor middag med 200 pers typ, 3 rätters, på lördagen och sen "info" dagen efter. Och det måste man gå på!
 
Nu hade jag tänkt plugga juridik, men orkar inte. Är ledig imorn så tar det då.
 

Btw, träningen gick asbra igår! Har superont i magmusklerna och axlarna idag men den smärtan är den bästa som finns. Nästa pass blir nog onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0