Take on me

Hejhej
 
Fortfarande sjuk men på bättringsvägen tror jag, med nässprayen kunde man få till en vanlig natts sömn iallafall! Superskönt. Fick tyvärr hoppa morgonens föreläsning som lät jätteintressant med kriminalvårdslagar (typ det roligaste inom juridiken vi läser verkar det som..) men jag orkade bara inte. Huvudet är som en klump dimma.
 
Nu packar jag lite och förbereder mig för att äta lunch, har ingen som helst aptit nu. Försökte äta middag igår vid 20 då jag aldrig blev hungrig, men icke.. fick slänga allt. Såååå tråkigt.
 
Det enda roliga är att Annie följer med mig på tåget (hennes pojkvän bor i sthlm). Skönt med sällskap. Åker 14 och är hemma 16.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0