Tillbaka

Hejsan
 
Haft en sååå bra helg, med massa skratt och vänner. Älskar verkligen att hänga med grabbgänget, det är en helt annan grej än att hänga med tjejkompisar (vilka betyder lika mycket men det är bara annorlunda). Med tjejer tänker man så mycket mer på problem, vilket kan vara skönt att slippa för en stund.
 
I fredags jobbade jag 13-19.30 och sen åt jag för 3e gången igår lite kräftor, sen drog jag till Vinnie med Jimmy, Nille och Kalle. Vi drog vidare till skärsätra där det var någon fest och det blev massa drama (inte mellan vårt gäng dock hehe). Men det var kul! Nästan så att min och Jimmys hemresa var roligast.. däär snackar vi flum på hög nivå. Vi hittade bl.a. en 96a påvägen som var pratglad och när han skulle gissa åldern på Jimmy som nyss har rakat sig och klippt sig och allt sa han 94a. Han blev inte så glad..(han är 89a) hahaha.Aja... insidejokes.
Sen igår va vi hos Vincent igen och kollade på filmer från 20.00 - 03.00. 
 
Nu ska jag packa och åka tillbaks till Örebro, är framme vid 18. Då måste man släpa sig till ICA och handla lite. Suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0