Time to go home

Hejhej!
 
Idag var det föreläsning 10-12, sen satt vi med gruppen och jobbade lite på seminarie 1 (vilka jag gjorde klart fråga 1-5 av 13 igår så det underlättade ju lite..) och sen 15.15 hade vi handledning med vår lärare (dvs pratade om hur "allt" går).
 
Sen hade jag tänkt dra till friskis, men var lite osugen så jag drog med Jocke, Simon och Emma och körde lite frisbeegolf istället! Ligger en bana precis vid skolan så vi körde ett par varv, riktigt kul faktiskt. Plus att det var soligt så man måste ju passa på att vara ute.
 
Nu håller jag på och packar lite, drar hem kl 3 imorn (vi har föreläsning 10-12). Har min megaväska här som jag ska ta hem och använda en bag eller en mindre resväska istället. Men ska nog smuggla hem lite smutstvätt iaf.. har fortfarande inte köpt tvättmedel/sköljmedel och då blir det lite svårt.
 
Klart det ska bli skönt att komma hem, t.ex. sängen hemma slår min lilla 90grej här med hästlängder, men annars hade jag gärna kunnat stanna ett par månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0