Torsdag

Tjenare bloggen
 
Japp, fortfarande sjuk ja. Mer förkyld idag också, riktigt segt.. senast jag va sjuk va i typ februari så man har ju glömt hur jobbigt det faktiskt är. Men jag SLÄPADE mig till seminariet idag (så man slipper göra ersättningsuppgifter). Var riktigt intressant faktiskt. Men jobbigt..
 
Imorn åker jag hemåt, dels för att hoppas på att man blir frisk så jag kan jobba, dels för att säga hejdå till 2 vänner som ska lämna landet i ett halvår och dels så att jag kan ta hit mitt playstation så man kan spela lite roliga spel när man har tråkigt. Får se hur helgen blir beroende på hur jag mår.
 
Nu ska jag se film och vara sjuk
 
Hehe so true..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0