Andra spännande nyheter

Jag har börjat tvätta i ÖREBRO!!! Suuuuperskönt! Fräscht! Lätt! Nästan roligt till och med!
(Kan ju också tillägga att white blossom-sköljmedlet doftar himmelskt)
 
Sen gjorde jag rödvinssås i fredags! Jättelätt, gott. Hade ingen sil så jag fick ta .. ja ni ser.
 
I lördags var jag och Cassie ute, (först Kåren som sög, sen hem typ askort till Moes polare sen Ritz som levererade!) och medans vi missade sista bussen var vi på donken och Cass levererade en av hennes finaste inövade autografer.

Kommentarer
Postat av: dänsken

hahaha! Jenny!! silen = mycket innovativt! Autografen var också fin. Undrar om man får härma den, blev lite sugen på något liknande....!

2013-04-10 @ 10:07:38
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0