Fredag

Hallå!
 
En dag på stan. 4-5 timmar tog det. Först gick jag runt i hundratals butiker (kändes det som..) och hittade faktiskt hur mycket fint som helst! Speciellt inne på Zara, dock tycker jag att deras kläder (iaf just nu?) sitter skitdåligt.. dom är snygga och så men dyra och sitter dåligt = inget köp. Dock köpte jag faktiskt ett par beiga chinos som satt perfa!
Sen gick jag vidare och slutade upp med 1 par supersöta och billiga ballerinas och 4 toppar. Visar later!
 
Sen lånade jag 2 böcker på biblan, en till kursen och en till min självreflektionsuppgift som vi håller på med nu. Supersegt att börja på den.. 4 sidor max tror jag den får vara. Men imorn blir det mys med Soffan och hennes nya lilla vovvsing (efter jobb)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0