Ledighet

Hejsan hejsan!
 
Idag skrev vi i gruppen klart arbetet till på tisdag så nu är jag ledig, ända till torsdag. Men har en del läsning att ta igen..
Idag skrev vi som sagt på arbetet, 9-12, sen gick jag en 4kms pw, tog de lugnt idag eftersom det blev hårdträning igår och musklerna får ju inte brytas ner. Sen drog jag hem och hade egentligen inte tänkt göra nåt men jag totalstädade hela lägenheten (var typ.. en månad sen sist!?). Usch. Det var jobbigt. Värker i fötter och armar.
 
Nu ska jag se på tv (längtar till jag har ny tv så jag kan kolla på film från usb... kolla på datorn funkar liksom inte) och snart sova!
 

I helgen blir det IKEA! Denna byrå hade jag nog tänkt mig i hallen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0