Lite ledighet

Hej!
 
Länge sen (som vanligt). Har inte haft tid/lust att blogga bara men bara så alla vet kommer bloggen nog alltid finnas kvar hur långt uppehåll jag än har. Så håll koll... (*skrivasomomjagharmassareaders*)
 
Iallafaaaaaaaall. Kom nyss hem från Örebro och nu stannar jag en heeeel vecka. Jätteskönt. Har en del plugg, jobb och lite mer roliga saker att göra så det kommer nog gå fort.. :(
 
Skulle somna om jag la mig i sängen nu eftersom min dag började 7 imorse och en 2hs tågresa drar alltid ur all min energi, men nu ska jag iväg på arbetsmöte på jobbet. Tog ett extrapass imorn också + att jag ska kanske jobba på willys på onsdag m deras inventering - kachiiiing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0