Samtalsmetodik

Hej!
 
Onsdag redan. Skola 9-12 med äääntligen en bra lärare.. som inte ens är lärare egentligen utan jobbar på socialkontoret (?). Vi fick lära oss massa bra om att samtala och snart är det dags för rollspel med inspelning. Verkar sjukt kul.
 
Sen är det det här med studentlitteratur.. man glömmer bort den "lilla" summan varje delkurs. 800 gick det på idag och då har jag 4 böcker kvar!! Men 1 ska jag försöka låna och sen ska jag se om blocket har något att erbjuda. Priserna på t.ex. adlibris är ju hutlösa.
 
Nu har jag precis slängt i mig en fruktansvärt god lunch bestående av laxpasta med haricots verts och sparris och juice! MUMS. Sen träning kl 17-18.25 och sen hem till Cassie med Carro och chilla lite. Ledig till måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0