Onsdag

Hej bloggen!
 
Det var inte igår! Har haft massa saker för mig + ingen lust att blogga. Men ikväll kom både tiden och lusten att skriva ett litet inlägg.
 
Tänkte väl bara uppdatera lite smått. Jag har bl.a. varit i Antalya, och det var suuperrelaxing. Njöt till max. Bilder kommer senare.
Har jobbat 6-15 nu 3 dagar i rad, och nu är jag d-ö-d. Ska sova 12h inatt. Seriöst. Nu är det exakt en vecka kvar till skolstarten T4 HT13! Människans psykosociala livsvillkor nånting nånting. Låter superspännande.. tror jag kommer känna igen en del psykologi. Love it!
 
Så, till Örebro bär det av. På söndag eller måndag. Förmodligen måndag. Då ska jag även kika på en cykel!
 
OMGGGGG LOLLLLL men bjuder på denna (???)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0