Campusmässan -13

 
Hejsan!
 
En härlig ny dag. Gårdagen kan jag gärna glömma.
Sov ut riktigt ordentligt till 8.45, vaknade till och med av mig själv. Sen kl 10 var jag, Cassandra, Carro och Emma på Campusmässan. Har aldrig riktigt gillat såna mässor, dom som står vid montrerna är så himla på och jobbiga. Jag menar VARFÖR skulle nån vilja jobba i Värmland eller Motala? Men samlade på mig 4-5 pennor iallafall.
 
Sen blev det en god soppa till lunch, sen träning i form av CXWORX och nästan 5 km på crosstrainern. Svettigt värre som vanligt, sen hem och proppa i sig lite gott formbröd.. hehehe.
 
Nu håller jag på med en otroligt spännande kvalitativ analys av 11 SKITLÅNGA intervjuer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0