Godmorgon

Hejsan hejsan och godmorgon
 
Igår vart det stan på dagen och sedan träning, vilket gjorde att jag lika gärna kunde ha somnat vid 21 för då var jag totaldöd. Men kämpade på till 01, för annars hade jag aldrig orkat vara uppe ikväll heller och det vill jag kunna eftersom vi ska över till Carro.
Nu har jag ätit frukost och ska sätta mig lite med seminarieuppgiften som ingen i klassen förstår sig på men det är bara att köra.
 
Hade tänkt baka bröd idag, hade alla ingredienser klara och så.. men självklart. Jästen låg i ett hyllfack där min mozzarella hade läckt ut och runnit runt så jästen var en enda deg. Jahapp. Har ingen lust att åka till Ica bara för ett pkt jäst så jag får skjuta lite på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer däänsken

heheh var det tapas-mozzarellan som läckte? INTE OK av den att hålla på så. Ej acceptabelt. //den däänske lillä näbbmus

2013-02-11 @ 11:19:41
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0