Snart över!

Hejhej
 
Nu är äntligen en av dom kritiska faserna i pluggprocessen avklarad! Nämligen inmatningen av alla koder.. Bara dags för själva testningen imorn då. Dags att se om man blir verifierad eller falsifierad.. (ok jag jag vet jag pratar i lite för mkt pluggtermer............. kan inte hjälpas). Men det BORDE gå. Man behöver tydligen bara få 50% rätt. Återstår att se.
 
Men nu ska jag nog sova snart, tentan börjar nämligen 8(-14). Och 16 går tåget till borlänge där buss tar mig till hundfjället! Tar totalt 5 timmar och då ska jag nog hinna se lite filmer.. Sen skidåkning t.o.m. lördag! Får se om jag bloggar nåt där.
 
Annars får ni ha det så bra och vara riktigt avundsjuka på mig som kommer glida omkring i sälen och bara glömma allt som har med skolan att göra
 
 
Suuuuupergammal bild (som ni ser)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0