Som en söndag

Hallå
 
Va helt säker på att det var söndag idag eftersom jag är ledig. Känna som söndag iallafall eftersom jag måste göra allt jag hade tänkt göra igår idag istället - städa och träna.

I lördags blev det utgång med Charlotte, Robban, Emma, Erik, Carro och Jocke, eller "utgång", större delen av kvällen va vi hos Carro och stökade runt, sen drog vi till Pitchers, nån slags pub. Men det blev en riktigt lyckad kväll, kom i säng vid 5. Så igår gjorde jag ingenting förutom pluggade lite lite.

 
Nu ska jag städa vidare men bjuder på några härliga bilder från i lördags dårå.. ok dom va typ inte så roliga men men.
 
BTW va hände m typsnittet?? ser ju askonstigt ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0