Ett steg i rätt riktning

Hej!
 
Lite sen kvällsskrivning är väl aldrig fel..
Är helt slut. Dock inte pga plugg (inte bara iaf..) som man kan tycka att det borde vara nu innan en tenta, men av träning. Har ont i heeeela överkroppen efter boxningspasset igår. Idag körde vi bara lite "lätt" på crosstrainern. Imorn blir det step. Sen vila i nästan en vecka..
 
Iallafall. Gick på en av mina youtube-kanaler som jag följer alldeles nyss, och såg att tjejen hade tagit bort alla sina videos pga att killarna i hennes klass hade sagt elaka saker till henne osv. Blev riktigt rörd eftersom hon gjorde en video om detta och hon var verkligen ledsen. Eftersom mitt framtida yrke kommer att handla om att hjälpa människor... why not. Skrev ihop några rader till henne. Hoppas man kan hjälpa lite iallafall. En kompis som hade stora problem om en grej kom över till mig för ett tag sen och vi pratade ut ordentligt, och efteråt mådde hon, okej inte hur bra som helst men vi kunde tillsammans se saker på helt andra sätt än när hon först kom och hon sa att det kändes mycket bättre. Älskar den känslan.

Kommentarer
Postat av: P

Bra av dig. Du är helt klart på rätt spår när det gäller ditt yrkesval!

2013-01-16 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0