Freeeedag

Hallå!
 
Nu är jag tillbaks i Örebro igen, åkte i onsdagskväll. I tisdags var en del av släkten hemma hos oss och firade mormor som fyllde 80, trevligt. Och gott med smörgåstårta + 3 olika tårtor. GOTT ja.
 
Igår var det skola, sen drog jag och Emma till Hindersmässan eller vad den heter i stan. Va kul o se men verkligen mest skräpgrejer, köpte lite godisremmar iallafall.. hehe.
 
Har precis däckat ner framför datorn nu efter 2 timmars HÅRDträning. Först 1 timmes pass push-and-lift med nästan alla muskelgrupper, mest ben och armar/axlar. Sen 40-50 min på rullbandet med snabb PW, gick en 4 km iallafall. Åt en god tonfisksallad till lunch! Nu ska jag och Cassie in till stan och införskaffa lite virke för kvällen, det blir nog hem till en i klassen och pimpla vin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0