Ö-bro

Hejsan!
 
Då var man tillbaks igen. Känns som jag satt här i sängen och skrev på datorn igår senast. Men det var ju minst två veckor sen tror jag. Nästa lov blir sommarlovet då, eller kanske ett litet sportlov får man hoppas... För då är Sälen inplanerat.
 
I lördags var jag hos Hanna med Jennifer och Amanda och åt middag och kollade på Snabba Cash II. Det blev en kväll fylld av danska och skratt.. sjukt kul. Sen igår var jag som sagt på rean och sen lagade jag och Sofie en god middag hos henne.
 
Idag började jag dagen med lite plugg, sen packade jag och sen åkte jag iväg hit. Imorn har vi gruppmöte från 10, sen får vi se!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer däänsken

hahah så jävla kul kväll!! LÖKLÖRDAG hos napprapat hanna var en hitt!!

2013-01-09 @ 18:14:46
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0