Over and out

Godkväll
 
Tentan är över. Tog det 6 timmar att skriva? Självklart. Hade gärna fortsatt imorn för att få bättre, om det hade varit möjligt. Snackade med några efteråt, dom tänkte precis som jag.
Den värsta tentan vi nånsin fått, inte för att den var svår, utan den var OMÖJLIG. en fråga: En av studenterna minns 3 frågor, eller likväl faktorer, som är viktiga i det här sammanhanget! Vilka är dessa? Asså. Vi har ett fall på tentan om en unge och två dåliga föräldrar. En NORSK bok som är på runt 800 sidor, och det var FÖRMODLIGEN något ur den boken. Men inget vi snackat om på lektionerna. Alltså. Att välja ut/HITTA dom exakta 3 faktorerna SOM OCKSÅ ÄR FRÅGOR var inte det lättaste. Sjukt. Jag hittade iallafall 3 saker och tog dom.
Sen hade jag och många andra skippat 1 liten bok, för den har vi inte använt. Såklart kommer en fråga på den. Dock bara 1 poäng. TUR. Men men får väl se hur det går. Dör om jag får U.
 
Nu har jag ätit middag, duschat och köpt biljett för morgondagen. Ska bli skönt och komma hem. Inte tänka på skola.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0