Skolvecka

Hejhej
 
Då var helgen slut då. Var nyss och tränade med Cass som vanligt. Power step blev det idag, helt okej. Gillar dock inte stepbrädan så mycket, känns så ostabilt och ibland krånglar dom till det. Men men. Imorn blir det nog boxning!
 
Annars har jag bara storstädat hela dagen (vaknade 11, tidigt om man jämför då jag gick upp igår..). Imorn kör en hård skolvecka igång, vi brukar ju ha lektion kanske 2-3 gånger per vecka max, nu har vi 3hs lektioner må-tors. SÅÅÅ jobbigt. Hehe. Men på torsdag åker jag hem.
 
Åt tacos till middag. Första gången på länge, är såååå trött på det. Men det var gott. Nu ska jag kolla på En Pilgrims Död och äta mango och jordgubbar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0