Träningsblogg?

Helluuu
 
Ja.. det blir ju lite träningssnack här när jag är i Örebro, inte så mycket annat spännande som händer liksom.
 
Idag var det skola 13-16, sämsta tiden. Sen hem och äta tidig middag. Sen CXWORX och 5 km på crosstrainern. Ett bra träningspass, men var alldeles för mätt... lyckas alltid äta precis innan för det blir så konstigt med tiderna. Men imorn tänkte jag nog ta med träningskläderna till skolan, käka lunch innan och ett mellanmål mellan 13-16.
Då blev det träning förra veckan fre+sö och denna vecka må-ons. Känns grymt men lite för lite, men det gör inget. Älskar att jag kommit igång. Mår så galet mycket bättre. Inte en degpotatis. Men jag har såna perioder. I sommar kommer det inte bli lika mycket träning som vanligt, då blir det mest jobb.
 
Nu ska jag äta upp mina kiwis, dricka ett stort glas vatten (är dålig med det..) och sen kolla på nån trevlig serie, typ Solsidan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0