Torsdag

Hallå!
 
Nu flyger dagarna iväg. Sommarlovet har börjat (i fredags kväll) och även jobbet. Denna vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag OCH söndag! Bolaget har ju som alla vet (utom Amanda...) stängt på söndagar men vi ska fylla på ordentligt inför midsommarveckan.
 
Idag börjar jag 13 istället för 6 som jag gjort alla andra dagar, suuuperskönt att sova ut. Även fast jag vaknade 7 och var rätt redo att gå upp.. men tvingade mig att somna om till 9.
 
Så det blir inte så mycket bloggande nu eftersom jag jobbar, men ni sitter väl ändå inte vid datorn så mycket nu när det är sommar??
 
 
Bilden är tagen i helgen, men idag öser regnet också ned! Skönt när man jobbar
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer däänsken

HAHA LOOL! "alla utom amanda"

2013-06-16 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0