Long time no see

Hejhej!
 
Länge sen sist.
 
Har börjat med artikelskrivandet i gruppen och det går helt ok. Snart får man tillbaks tentan också!!

Igår var det mellofinal och jag var under dagen i stan i många timmar med Emma, och hittade alldeles för mycket bra saker. Men jag är sjukt nöjd. Kanske visar bilder senare. Det var tänkt att vi skulle gå ut och röja på kvällskvisten men ingen orkade och det var väldigt trevligt att dricka rosé i Cassis soffa istället tillsammans med henne och hennes kille. Riktigt bra kväll! Även fast min favorit inte gick vidare.
 
Nu är det söndag = total städning av lägenheten, plugg, träning. En riktig brakdag med andra ord! Men ikväll ska jag koppla av in i det sista och äta gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0