New stuff

 
Sämst bild men det är iallafall en mockajacka från H&M. Superbillig och skitsnygg. Bara ett halvår kvar till användning då<3
 
Som jag längtat! Lexingtonpåslakan är ju dom lenaste (och dyraste) så nu slog jag till.. på ett kuddörngott..
Sen byter jag ut min gamla bodyshop brush (som förövrigt är grym) till Kicks egna. Fick superfina Diorborstar i julklapp men ska vänta med dom.. dom är såå fina vill inte förstöra dom hehe.
 
Har inga snygga klackar i Örebro så nu slog jag äntligen till (igen!) + att dom var billiga. Enligt expertisen var det de skönaste klackarna de hade inne just nu så kachiiiing på den. Dock är dom så fina så jag måste nog ta hem dom för en provtur..
 
Sommarskor!
 
Från H&M Home! Doftscentgrej med pinnar.. ja som ni ser. Doftar Cotton Flower som är min favorit.
 
Nytt shampo som ska vara bra enligt min egna hårexpert Emma
 
En Sillburk!!! Dock inte till Sill.. (äter inte det, förutom lite på jul/midsommar). Har te i den just nu. Tyckte bara den var så himla lantlig och fin.
 
Tror inte ni har sett nån av dessa, men de nyaste till gruppen är de två rosa muggarna från Bruka och den lilla gröna äggkoppen. Såå söta.
 
En billig blå handduk från Åhléns! En av favoritfärgerna, just den blåa. Havsblått.
 
Sen har vi lite kläder.. orkar inte fota allt men detta är lite.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en riktig update! Har saknat dina inlägg!

2013-03-20 @ 19:21:15
Postat av: Jenny

Ja men vad kul man tackar!

2013-03-20 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0