Onsdag

Hej!
 
Ledig idag. Sov ut till 9.30 och låg i sängen och kollade på tv till 11. Superskööönt!
Helgen var grym hemma, hemma i fredags, jobb lördag dag och sen utgång med hela 14 pers på kvällen! Vi var på Debaser Slussen som inte var det bästa stället jag varit på om man säger så.. men det var riktigt kul iaf! Kom hem vid 3.
 
I söndags gjorde jag ingenting förutom att öppna fina paket från födelsedagen. Ska visa senare vad jag fick. Tänkte först visa bilder från mina senaste shoppingturer och lite så.
 
Ska förövrigt förmodligen ta en titt i Rapunzels salong nästa vecka för att kolla på deras clipons! Har suktat efter det i fleeera år men nu är det faktiskt på tiden att jag går dit! Ska dra med mig Sofie som konsultation. Berättar mer efter besöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0