Ännu en helg

Goddag!
 
Ännu en stress-dag igår. I förrgår var vi hos Carro m en del folk och drack lite rosé/rött. Mkt trevligt och blev en del "dans" och en stol som brakade ihop när en av carros vänner skulle ta ton.. hehe. Men sen blev det en hyfsat tidig morgon igår pga hetsig skoldag 10-16.30 och sen stresssssssspacka och sen åka till resecentrum för att vänta en timme på tåget (går 1 buss i timmen och tar jag den sena bussen kommer jag dit 15 min försent). Går på tåget. trasigt. Får vänta 45 min till avgång........
 
Sen nu har jag precis skickat in seminarieuppgiften och tar helg = jobb. Tog extrapass ikväll 15-19.30 och imorn extra 7-15.30 (skulle börjat 11.30) :) duktigt vaaa. Sen fick jag en extra trevlig lönespec igår... omgggg
 
 
I öret för några dagar sedan innan träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0