Söndag - städdag

Hej!
 
Idag är det nästan fullt-ut städdag hos mig. Ska städa hela lägenheten imorn, orkar inte idag.... Däremot tvättar jag och torkar ut lite i kylskåpet plus torkar/organiserar hyllorna i köket som är lite för stökiga för min smak.
 
Och igårkväll då, jag hade en hemmakväll med mig själv och bjöd mig på en dundermiddag med Entrecote + pommac (festligare blir det inte med den drycken..), hemmagjord vaniljpannacotta till efterrätt och en HEMGJORD strawberry daquiri. Hehe. Trodde inte det skulle gå att mixa stora isbitar med den lilla stavmixern men jojo ca 3 sekunder tog det.
 
Kan tillägga att det var en av de godaste jag druckit. Kanske ska man ändra inriktning till .. bartender?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0