Stresstisdag

Hallååå
 
Imorse blev det skitstressigt när jag kom på att jag behövde ha en grej utskriven till seminariet, så jag fick skriva upp det viktigaste förhand medan jag åt/sminkade mig. Sen fick jag nån slags nervkramp i  vänstra ögonlocket och det har fortfarande inte slutat, kommer och går! Stod på internet att man får det av stress och för lite sömn (som jag fick för lite av inatt!). Gooosh
 
Nu kom jag precis ut ur duschen efter en rejäl 7kms pw med Cass. Sjuuuuukt jobbigt i uppförsbackarna efter benträningen igår.. men det gick. Nu sitter jag med en smoothie: mango, banan, jordgubbar, vaniljkvarg, vaniljyoghurt. Mums...
 
Nu ska jag fixa mat och sen dra över till C för en filmkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0