Strövtåg i hembygden

Hejhej!
 
Nu drar sig "ledigheten" mot sitt slut. Imorn åker jag tillbaks till öret men kommer tillbaks hem redan dan efter och sen åker jag tillbaka för en längre visit på söndag (TROR jag iallfall eftersom det verkar vara tågarbete mellan bålsta-stockholm och jag vet inte om jag .. orkar åka buss på 1h extra).
 
Ska berätta om mina senaste dagar!
 
I fredags var jag i stan med Ida som sagt, och jag var alltså inne i stan 11-19 (!!). Storshoppade INTE vilket var duktigt. Köpte utelöparskor, träningsbyxor, strumpor och en topp.
I lördags fyllde mamma år så vi bakade tårta och grillade, sen drog jag hem till Soffy på kvällen med Amanda, Koffe och Stina och kollade på Wolverine och åt massa gottis. Sprang en runda med dom nya dojjorna också.
 
Igår gjorde jag i stort sett inget mer än att åka på en rejäl cykeltur m syrran till en fin strandkant och åt rostbiff, potatissallad, baguette, ramlösa kiwi, jordgubbar och daimtårta.
 
Idag då! Pluggat lite och satt ute i solen i några timmar med fina Sofie och hennes vovvsing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0