SÅ glad!

 
 
Heeej!
 
Är SÅÅÅÅÅ glad just nu! Den här veckan har vi både fått reda på senaste tentans resultat och vilken praktikplats vi ska ha nästa termin (hela terminen)! Och jag fick både ett VG (högsta betyget på universitets skala) och mitt förstahandsval till praktiken!!! Jag har ALDRIG sådan tur! Så förstå lyckan nu.
 
Jag kommer praktisera på Behandlingsenheten barn och familj på SOC där det finns både nätverkscentrum och kvinnocentrum, och jag och en annan tjej som också hamnade där kommer att få utbildning i BBIC! GRYMT
 
Och så är det fredag också... och imorgon ska jag, Emma, Cassie och Adrian till Marieberg till både IKEA och Gallerian. Kommer bli en grym lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0