Glossybox September

Fick min efterlängtade glossybox i veckan!
 
Detta var innehållet

Öppnade den tillsammans med Cassie och vi blev väl båda lite chockade över hur SMÅ produkterna var!! Har läst runt lite och tydligen hade jag (såklart) otur med denna box eftersom den var typ den sämsta nånsin. Brukar vara bättre/större produkter så jag tänker faktiskt ge det en chans till.
 
> 2 filmnedladdningar - the great gatsby (redan sett... duh) och Ego.
> ett nagelbalsam - ska bli intressant att pröva faktiskt, kan behövas då mina nagelband är snustorra
> läppbalsam - eller ngt. Kan väl vara kul...
> weleda schampo - jaha. kan väl ha den till mina sminkborstar?
> l'occitane duschgel - har redan denna i typ 10ggr större storlek......... :)))
> mineralhighlighter - GAH hemsk färg. den är alltså vit men typ, silvervit. vad ha den till!?
> kylmask för ögonen - vad har man denna till egentligen? och när? varför?
 
Jaaa som ni ser. Inte så nöjd. Asken var ju fin iallafall........... men som sagt. Ger tyska (?) glossybox en chans till. Better shape up guys
 

Kommentarer
Postat av: annie

Haha! men shit, förstår att du blev besviken. Kan ju tänka att det är stort men du visade ju läppglanset så vet ju va litet allt är! :P

2013-10-04 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0