Måndag

Hallååå
 
Händer så mycket just nu! Resa hit och dit, plugga, jobba, träffa kompisar and so on... Har tänkt blogga om massa saker men så skjuts det bara upp.
 
Iallafall. Har en lugn stund nu så tänkte väl bara uppdatera lite!
 
Idag hade jag tänkt åka till Öret men det blir imorgonkväll istället. Idag har jag pluggat som en galning till projektseminariet ons-tors. Sen har vi tenta om en vecka men det hinner man ju inte nu, känns jättestressigt!! Sen tog jag en riktigt blöt pw i ösregnet.. min jacka var inte direkt vattentät.
 
Imorgon blir det klippning kl 10, ska visa bilder!! Sen hem, plugga, åka till örebro, handla och plugga sen däcka i säng.
Vet inte om jag presenterat min nyaste tillökning i parfymsortimentet? Fastnade direkt, nu har jag som vanligt tröttnat lite, men den funkar bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0