Fredag

Hejhej
 
Chillkväll hemma i öret. Suuperskönt faktiskt. För imorgon väntar hejdåfest på Satin för Carro i klassen som drar till England en termin. Kommer nog bli ett jäkla röj!
Idag var det skola 9-12 och sen satt jag, Emma och Cassie kvar ett tag och snackade. Skönt med lugna fredagar!
 
Första skolveckan har varit smärtfri, inte alls så jobbig som jag trodde. Trivs så bra i min lilla lya. Och har hållt mig sysselsatt med sköna människor.
Det enda dåliga är den svindyra (pga många böcker) studentlitteraturen för denna termin.. typ 15 böcker som är obligatoriska!? I MEAN WHAT IS THAT!????
 
En smaskig bild på min Flan jag gjorde i somras, då jag även brände bort halva handen av smält socker......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0