Såååå sjuk

Hallåååeuhhh..h......*rasslig röst*
 
Jättesjuk är jag. Eller mja okej jag orkade faktiskt släpa mig till Ica och köpa mat så jag kan vara inomhus ända till måndag (eller söndag då jag har tvätt-tid då). Men det var inte roligt. Kändes som jag snorade ner halva Ica. Men jag hade faktiskt med mig näsdukar!
 
Men alltså dessa är mina symptom för dom som är intresserade av sjukdomar:
> Förkyld/täppt som bara den (har tappat smaksinnet nu också, jippiii)
> Ont i bihålorna!!!!
> Lock för öronen
> Trötthet/Muskelslapphet
> Ont i huvudet (inte på ett vanligt sätt utan mer.. sjuk ont)
 
Japp där ser ni ju. Ni kan ju försöka leva er in i detta. Senast jag blev sjuk var den typ 19e september förra året. Minns inte att det var såhär jobbigt.*klagaärskönt*
 
Nejmen om man skulle göra lite nytta. Har faktiskt börjat fint på seminarie 2 till måndag. 8 rader check!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0