Sjukdomstider och sånt

Hallåå! Jahapp, då var det dags igen. Tror jag insjuknade under ungefär precis samma tid förra året faktiskt.. Annars har jag typ inte varit sjuk alls under året. Men Cassie har haft nån influensa också så jag har säkerligen smittats. Har än så länge bara halsont och känner mig allmänt seg, men får se vart det leder.     Nu till nåt roligare! Nu när jag ligger här lite småsjuk och väntar på att föreläsningen ska börja.. och kollar på Ronja Rövardotter :) .. så beställde jag min första Glossybox!  Får min första box nu i September! Med 5 olika produkter. Jag köper inte smink så ofta och vill gärna pröva nya grejer så det här ska bli superkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0