Tiiiisdag

Yooooo
 
Kollade mailen idag och hade för ovanlighetens skull 6 missade mail. Mkt reklam men hade även sålt lite böcker på campusbokhandeln! Kachiing ;)  Om jag säljer alla böcker jag lämnade in kommer jag få in 2400 spänn(!!) Men det lär inte hända eftersom dom andra yngre socionomerna har bara vissa böcker som vi hade. MEEN man får hoppas att dom säljs på andra skolor
 
Halsen känns faktiskt redan bättre så det måste ha varit nåt jäkligt litet.. om det inte blir värre imorn! Men om inte så blir det äntligen träning! Känner mig zupedegig. Ba sitter här o degar ihop. Men hämtade upp mitt gymkort idag iaf.. one step closer huuuh!?
 
Aja nu ska jag se film o sen sova, imorn är det VFUinfo sen är man ledig resten av veckan.
Boyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (ok skoja  jag har ett fett seminarium att skriva)
 
Jag och mina fiiiiiina vänner för typ 2 (?) år sedan. Miss u c<333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0