2014

Hallå!
 
Nytt år! Jätteskönt som vanligt, dock tycker jag alltid att själva nyårsafton FLYGER förbi. Jag vill att det ska gå långsamt så man hinner tänka och se fyrverkerier.. och jag skulle helst vilja dela på mig så jag dels kunde vara med släkten/familjen och dels med vännerna. Men men! Det var ett bra nyår, hos Sofie med lite folk :)
 
Nu är det lördag, första lördagen på jag vet inte hur länge som jag faktiskt är ledig!!! (på ön iaf). Så jag ska njuta ordentligt. Ska strax ta bussen för att träffa Ida, vi ska laga nån god lunch hos hennes mamma. Ta en te på Princess. Bara ta det lugnt.. skönt! :)
 
Dock hade det gärna fått vara en skön sommardag ute istället för dis och regn och slask.. usch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0